Tieners 12-14 jaar

Laatste nieuws
  • 2 Cor. 5:17 - HTB ’Als u christen wordt, wordt u van binnen helemaal nieuw. U bent als het ware opnieuw door God geschapen. Er is een heel nieuw leven begonnen. Al dit nieuwe komt van God, Die ons door Jezus Christus bij Zichzelf heeft teruggebracht. Hij heeft ons opgedragen overal te vertellen dat iedereen het nu met God in orde kan maken.‘
  • Eind 2022 is in Nijkerk vanuit het Overleg Orgaan Kerken (OOK) de werkgroep ‘Geloof en dementie’ gestart. De belangrijkste doelstelling van deze werkgroep is om te inventariseren hoe mantelzorgers van mensen met dementie kunnen ondersteund kunnen worden. De werkgroep heeft contact met het Alzheimercafé en met Dementievriendelijke kerk en heeft tot nu toe twee avonden belegd. Op de eerste avond heeft mevrouw Rita Buijs, werkzaam als geestelijk verzorger in de ouderenzorg, een lezing gehouden over vragen die spelen op het snijvlak van geloof en dementie. Deze lezing is bij ondergetekende te verkrijgen.
  • Bij de Sisterhoodactiviteiten staat de ontmoeting centraal. We organiseren activiteiten om elkaar beter te leren kennen, te bemoedigen en om als zussen gezellig samen te zijn.