Tienerbijeenkomst

De Kubus
Willem-Alexanderplein 4
Nijkerk

De tieners zijn een gezellige groep van jongens en meiden die 12 tot en met 14 jaar oud zijn. Op de een of andere manier hebben ze kennis gemaakt met de Evangelische Gemeente De Ark. Of ze komen met hun ouders in de gemeente, of ze kennen leeftijdsgenootjes die naar De Ark gaan.

Programma:
Iedere vrijdagavond komen de tieners bij elkaar voor een gezellige avond. Het programma? Dat varieert van een goede studie waarin ruimte is voor vragen, lekker bankhangen met fris en chips en goeie gesprekken of op stap gaan om een verschil te maken in onze omgeving èn … ieder nieuw seizoen begint met een uitdagend, spannend en supergezellig weekend!

Data en locatie:
Iedere vrijdagavond (met uitzondering van de vakanties) ben je vanaf 19:30 welkom in ‘De Kubus’, Stationsweg 4 in Nijkerk. (achter het Ark-gebouw).

Contact:
tieners@de-ark-nijkerk.nl